Post by cajelevaning on Mar 7, 2022 5:59:30 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ A1-Deutsch ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ A1-Deutsch IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ avata tokeneja ▞▞▞
▞▞▞ A1-Deutsch 2022 version ▞▞▞
Vau uskomaton Se on paras sovellus, jota olen koskaan käyttänyt kielten oppimiseen, mutta videoiden toistamisessa on ongelma, en voinut toistaa niitä, joten ratkaise tämä ongelma. mitä tahansa annan sille arvosanan 5, koska en voi arvostella sitä 4,5.
Kuinka voin ilmoittautua A2 Kiitos.
Minulla on ongelma kirjautumisessa.. auttakaa
se kysyy rekisteröintiä, miksi rekisteröidyn kielisovellukseen sähköpostiosoitteellani tai puhelinnumerollani, muuten et voi kirjautua sisään, se on niin bs tbh. Yritin rekisteröityä, mutta se ei antanut minun asettaa salasanaa, sitten kysyin salasanaa, minulla ei ole mitään, sitten valitsin unohdin salasanan. tunnen olevani tämän sovelluksen huijattu. bs, on olemassa monia monia muita kauniita sovelluksia, joita voit oppia ja harjoitella saksaa. tämä sovellus on ajanhukkaa.
Hyvä
Paras sovellus
Hieno sovellus ja kurssi!
Se on yksinkertaisesti hienoa.
Todella kiva sovellus, pidän siitä
Mitä minun pitäisi tehdä salasanalla, auttakaa!OHJE
En voi tehdä tiliä. Teen, mutta en salasanaa luomisen aikana, mutta kun kirjaudut sisään salasanan?
sovellus idiooteille
خوب
Danke
Tämä sovellus on hieno, se auttaa minua oppimaan saksaa nopeammin.
Kiitos paljon hyödyllisestä sovelluksesta. Voisitko laittaa sana- ja ilmaisuluettelot ladattavaksi/tulostettavaksi? Voimme tulostaa sen ja harjoitella yhdessä paikassa.
En voi avata kursseja.
Ein gut App! Vielen Dank!
Ihme aloittelijoille.
miten voin kirjautua sisään. 😥 miten saan salasanan?
Edit: Harmi, en tiennyt, että salasana lähetetään sähköpostiin, koska se ei ilmoittanut niin rekisteröityessäni. Ole hyvä ja tee, koska monilla muilla on sama ongelma. Alkuperäinen arvostelu: Onko tämä vitsi vai jotain? Tbh Toivon, että voisin antaa 0 tähteä. Hyvin väärennetty sovellus, joka ei kysy salasanaa rekisteröityessään, mutta yhtäkkiä kun haluat kirjautua sisään, se kysyy salasanaa. Käyttöliittymä ja kokemus ovat molemmat erittäin kauheita. Toivon, että voisin ilmoittaa tästä sovelluksesta.
Speed Hero: Superhero Games Macera Oyunları bjkc
Enemmän kuin hämmästyttävää. En voi kiittää tarpeeksi hienosta sovelluksesta. Suosittelen sitä täysin
Rekisteröinti ei toimi
Kiitos!
En voinut rekisteröidä sitä!!!!
A1-Deutsch 教育 vpvn
Erittäin hyvä aloittelijoille...
Yritin rekisteröityä, annoin kaikki tiedot, mutta siltikään ei voi kirjautua sisään, se on vain huijaus ja roskasovellus..f****u
Sovellus on upea.. voisitko jakaa A2 Deutsch -kurssin myös samalla tavalla kuin sovellus. Milloin on saatavilla PlayStore.
Se on mahtavaa
Super sovellus!
Hienoa ja kasvaa vähitellen. Rakastan sitä.
Sisältö on erittäin hyvä. Mutta on joitain teknisiä vikoja. Jotkut äänet toistetaan puheluäänellä, ja jos äänenvoimakkuus on alle tietyn tason, niitä ei kuulla. Lisäksi joitain suorituksia ei ole rekisteröity ja ne on lähetettävä uudelleen.
Loistava ilmainen sovellus. Tutor-toiminto on myös loistava. Paras sovellus, jota olen käyttänyt saksan oppimiseen, ja olen käynyt läpi monia niitä! Erittäin suositeltavaa.
Todella hyvä sovellus, suosittelen. Rakastan sitä
Hieno sovellus!
A1-Deutsch Koulutus yvah
Lisäys: Haluan sanoa VIELEN DANK, tänään minulla on Goete Institut Zertifikat A1, joka oppii vain tällä sovelluksella. Paras sovellus oppimiseen. Haluaisin B1☺️
Voitko tehdä tämän sovelluksen kaltaisia a2- ja b1-sovelluksia?
Se on auttanut minua vahvistamaan saksan taitoani. Minusta se on helppokäyttöinen ja hyvin tehty sovellus, jossa on paljon harjoituksia, jotka auttavat sinua harjoittelemaan.
Rakastan tätä sovellusta. Se harjoittelee sinua monilla harjoituksilla, jotta pääset harjoittelemaan sanoja ja kielioppia. Lisäksi se on lukemista ja kuuntelemista! Se voi kuitenkin parantaa sanaston kouluttajaa. Sanat toistuvat liikaa, etkä näe edistymistäsi.
Kysyt medialupaa joka kerta, etkä voi käyttää tätä sovellusta antamatta heille lupaa. Miksi minun pitäisi antaa lupa, jos voin suoratoistaa videoita? se on roskapostia.
aina kun kirjaudun sisään, se lähettää minulle aina, että tilini on väärä, eikä mitään ole tallennettu tietokantaani. kirjautumisohjelmoinnin huonoin sovellus
meni pirteäksi
Täydellinen! Paitsi että en voi ladata sisältöä offline-käyttöä varten. Se latautuu ikuisesti. Voit ehkä ilmoittaa, kuinka paljon tilaa kukin oppitunti tarvitsee ja näyttää myös edistymispalkin latauksen aikana. Edit: Voi ladata. Se vain jotenkin päättyi, kun palasin myöhemmin sovellukseen. Muuten, pidän harjoittelusta todella paljon! Se on kuin kuinka opimme koulussa.
Todella hieno ja hyvin tehty!